Awesome Hair supplement!

I realized my previous 3posts are all about HAIR, lol it’s seriously rare, cos usually it’s about beauty products, weightloss and my daily nonsense.

Today’s blog post is about HAIR again!

I remembered saying I will share it, so now I’m sharing with you guys this product!

Photobucket

it’s not sponsored!

To be honest, I’m not a supplement person. I bought 2big bottles of evening primrose and I left them in the fridge for almost a year, I only managed to take for about half a month or maybe lesser.

I only take supplements that produced instant results, lol this might be the only thing that I’m impatient about. I’m not saying that Evening Primrose is bad, but you have to take it regularly and for long periods then you will see the results. I dun like this type because I cant conclude if the product is a scam or not. I don’t want to keep spending for 3mths and realized that it’s actually a gimmick!

That explains why I’m always in pain during menses. I don’t like to take panadols, i love to fight pain, lol call me sick, but even when I did my spine operation, I only pressed once or twice of the morphine, cos I really love to fight pain! LOL! And it’s freaking painful, i cant even walk. So can you imagine?

hahaha okay back to this hair supplement!
I got to know this from Miyake our resident blogger as well! I think this product works for her, i also did alot of research about this product and it seemed good enough and so I decided that I should give it a try.

I think it’s about $30+ i can’t remember, i’m also GNC member, this is 1month supply so i thought it’s quite affordable.

Why do I love it so much?

I was having hair extensions before I took this, it’s also due to hair extensions that I decided to take this.

I REALLY REALLY HATE HAIR EXTENSIONS, it prevents hair from growing and after removing them, my hair is like 50% gone!

I was so so so sad and duper depressed, i mean hair is so important! I already got hair problems and now 50% gone is like taking away my life!!

I regretted spending $200+ for the hair extensions, the price to pay for beauty botak!

After one week of intake, I realized my hair is growing fast than usual. (my hair growth is damn slow one)

Even Simon says that my hair is longer!

Other than that, my nails are damn hard!

Also my skin are better, I don’t know if it’s because of the product or just because Im eating healthily..

After 3-4weeks of intake, I START TO GROW BABY HAIR, which looked messy! HAHAHA. but i dun mind cos im growing hair!

recently Simon just told me my hair starts to feel like cushion yay!

Now I’m already on the 2nd bottle, going to the 3rd one. Another thing I liked about it is that it’s not solely a hair supplement because it’s like a multi-vitamins which is very good for the malnutrition me 😀

If you got hair problems, try this!!!

products vary from one individual to another.

Crystal Jade Golden Palace Restaurant @ Paragon

A day out with Mr tey and dinner with his family!

We went to Macdonald for lunch, MACDONALD OMG, ok dun worry, I had salad without sauce, had been eating bad food for the past 2weeks, even though I never gain mass but I still need to take care of my complexion!

Photobucket

Photobucket

thank you Macdonald for introducing salad, but i think your mcgrill is quite oily

After lunch, we went to peninsula to check out holga camera price for my FYP project. -.- and after that we went to FUNAN IT MALL

Photobucket

how can I not buy this? its bought by mr tey because he saw me getting all excited over this. HAHA. anyway the price is $39.90!

He got a MONOPOD for himself too :X we also got a present for his mother!

After that we went to Orchard! Dinner with his family! Actually for Mother’s day!

Dinner was at CRYSTAL JADE GOLDEN PALACE RESTAURANT PARAGON. it was very quiet surprisingly.

Photobucket

-.-!

Photobucket

eunice, etienne, and mil

Photobucket

food!

Photobucket

LOBSTER

Photobucket

no matter what, dessert is always my fav. HAHA! this yam paste is damn good!

Photobucket

camwhore in the toilet! i changed to slipper because my feet hurts! :/ i diyed my skirt btw. haha

My hair is growing fast now and im really happy! i will share the supplements that im taking soon 😀

will be sharing another awesome mask tomorrow, so pls come back, FOR MORE! ^^V

Rilakkuma + my 7th Day with PANTENE

HELLO! Firstly I wanna exclaimed, YAY I GOT NEW READERS LAST MONTH! thank you very much, pls maintain! 😀

I think the things I blog about is rather vast, for example like food, health, beauty, nutrition, hair, teeth and even weightloss. Basically everything! But I always sort it out properly by either tagging or categorized. look to your right pls.. ^^

So what I’m trying to say is, I tell you everything and you can find everything here. HAHHAA. and feel free to ask me ANY questions okay. im all prepared for it 🙂

IF YOU HAVE BEEN FOLLOWING MY BLOG, you know im on the flag off challenge journey with Pantene! and if you really have been following my blog, you should know it’s my 7th day yesterday! But before that..

If you have been following my twitter. my twitter! follow ok? hhahaha..

I’m obsessed with RILAKKUMA. im going to collect every single one of them. maybe can ‘zng’ my desk top with their stickers also

DSCF7365

Start of collection

One good thing about my obsession is, next time christmas, valentine’s, birthday, mthsary, anniversary, friendship day, all can just give me RILAKKUMA.

2011-12-02 22.10.49

i think u seldom see me in floral.. lol..

2011-12-02 22.11.23_副本

do you notice something different here?

2011-12-02 22.11.23_副本

MY HAIR!!! so soft and smooth!

THAT’S THE POWER OF USING PANTENE! btw the above pictures, i got curl my hair end and i will teach you guys what I do to them (next post)

my friend also comment that my hair is getting better 😀 not as ‘grassy’ as before..

This is the range Im using which i mentioned like dunno how many times haha!

2011-11-24 18.58.59

and if you dunno which range to choose for your hair, once again take a look at this wheel..

pantene

Dry and brittle hair, hair loss then you should use: Hair Fall Control.
Dry, dull hair, split ends, weak hair and break easily: Total Damage Care
Dry dull hair, extreme frizz, out of control used mine: Smooth & Silky
Weakened, damaged hair that appears limp and flat: Nature Care

Nature Care is Pantene’s latest specialized treatment.

Both intensive penetrating treatment $8.95

and leave on creme $9.70 are available in all leading supermarkets and pharmacies.

Get them now and have healthy hair 😀

on my 14th day I will also blog about how I used the leave on cream. 🙂

side note: i know i haven been blogging about weight loss issues, soon okay. mean while any questions about weight loss, just leave a comment here, or my formspring, i know a couple of you have email me instead, thanks for supporting! ^^